воскресенье, 18 октября 2015 г.

Слухайте, нащадки богів!

 Я - Бог медицини Асклепій. Коли я почав лікувати людей, то отримав у подарунок безсмертя від Зевса. Врятував Рим від моровиці. Мій символ-талісман - отрути та протиотрути. Щоби ви, люди, знали, що межа між життям й смертю така тонка! Дорожіть життям!
 Я - Богиня Феміда. Богиня правосуддя й справедливості. Найголовніше - дотримуватись законів й бути справедливим! Люди, дотримуйтесь законів: не вбивайте, не крадіть...


 Я - Бог Сонця - Геліос. Знаходжусь на небесному Олімпі вище від усіх богів. Але я не вважаю себе кращим за інших, адже я змушений прокидатися раніше за всіх, разом з першими півнями, щоб ознаменувати початок нового дня. До речі, півень для мене священний птах. Я щодня проїзджаю по небу на золотій колісниці, рухаючись щоразу в одному напрямку - на захід. Інакше б ви, смертні, не знали б, коли починається й коли закінчується день! Знаєте, моя робота дуже потрібна всім, але й така важка! Отже, праця - найголовніше у житті!


Комментариев нет:

Отправить комментарий