вторник, 14 октября 2014 г.

Листи

Артеміда звертається до людей

Здрастуйте, люди! Я Артеміда, богиня природи. Це я роблю так, що все росте й цвіте на Землі. Я можу сціляти, а можу накликати хворобу. Я - сестра Аполона. Звертаюсь до вас - бережіть природу! Адже без неї неможливе існування людства. Не руйнуйте природу - ваше життя залежить від неї!



Деметра - своїй доні

Моя дорога доню, Персефоно, де ти? Я тебе дуже люблю й сумую за тобою. Довго, дуже довго шукаю тебе, плачу, місця сорбі не знаходжу...


Персей - людям

Хоча я тільки напівбог, але я зробив багато подвигів. Це я вбив велику й злу горгону, що вбивала людей одним лише поглядом. Люди, українці, будьте хоробоими, не бійтеся своїх ворогів. Ви переможете всі труднощі!

Феміда


Афродіта






Комментариев нет:

Отправить комментарий